20 Nisan 2014 Pazar

Hoş Gelmediler, Belki Hoş Giderler..

Geçen gece duvara bakıp bakıp
Bir şeyler gördüm yine, gece gece
Gördüm kuşlar uçup içinden geçen
Kaybolan beliren, sormayın niye
Mantık bir ele geçirseydi onları
Herkes gibi olabilirlerdi orası ayrı
Farklı olmayı onlar seçmedi
Farklı kılan sendin hep onları
Olağan mantıklı bir hayat düşle
Keş bir kıvılcım çıkar mıydı?
İkinci Yeni olur muydu, ya da Beat?
Taşlar yuvarlanır mıydı sokakta?
Palahniuk yaratır mıydı Durden'ı?
Sahile gider miydik elimizde zulayla?

Biz insanlar önemsiz miyiz söyle

Söyleme ya da, kararı bize bırak
Biz insanlar hatırlarız unutmayız
Yabancı hissetmediğimiz vakitleri
Kes! Kopyala! Yapıştır! Sap ol!
Bir ipe yara! Evlen! İmandan sapma!
Aklını kaçırma! Hadi oğlum tut yakala!
Unutma "This is show bussiness"
Ve yavşak var, her çeşit yavşak
İyi niyetli yavşak, sinsi yavşak
Paralı yavşak, yavşak-lar var
Hırsız da var katil de var
Yeşilin hırsızı mavinin katili

Trajikomiğe fetişi var insanın

Zorbaları da aramıza anneleri getirdi
Aramızdaki mazi kadimliğe baki
Ama kutsallık çürük bir yumurtadır
Yumurtlayamayan bir tavuk yavrusu
Suçu yücelten bir alter egodur sapıtan
Düşlerini yitirmiş bir kitledir savunulan
Sevişmeyin savaşın diyor gündüz gece
Rahat kalmadı bize, uykusuz her gece
Havadaki toz parçaları bile uykusuz sanki
Ne zaman ara vereceklerini kimse söylemedi
Görevleri kainatı sunmaktı bizlere, öznelce

"Maziyi unutmanın vaktidir şimdi! 

Yıkalım anıları, kaldıralım kadehleri
Bizden herkese birer alkolsüz içki!
Yeni düzenimize tüm faniler davetli" diye
Bağırdı Büyük Birader kafamın içinde
Dayanamadım, geçtim duvarın içine
Başka bir gerçeklik buldum tam bize göre
Biraz bakıma ihtiyacı var ama olur o kadar
Hadi bana eyvallah, geri döndüğümde güzellik
Görsem keşke - hoş gelmediler, belki hoş giderler 
Gün gelir yaptıklarına kahkahayla söverler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder